ERASMUS + 22-23 » Resultados Erasmus + proyecto KA-229
ERASMUS + 22-23
Resultados Erasmus + proyecto KA-229

logo erasmus

Bienvenid@s. En esta página te mostramos los principales resultados de nuestro proyecto Erasmus+ KA229, "A glance to the future:environment and healthy habits" realizado durante tres años  por el CEIP la Biesca (La Magdalena, León) como centro coordinador en colaboración con otros cuatro centros europeos: Prof. 4 OU John Atanasov (Sofia, Bulgaria), Instituto Comprensivo lentini (Lauria, Italia), Kindergarten of Karyas (Karyas, Grecia) y Escuela Primaria Nipiagogeio Karyas (Karyas, Grecia)

Haz click en el logo para acceder a todas las actividades realizadas.

"El proyecto "A glance to the future: environment and healthy habits" está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de esta publicación es responsabilidad exclusiva del CEIP La Biesca  y ni la Comisión Europea, ni el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) son responsables del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida."

Wellcome.This website is the result of our Erasmus+ KA229  project "A glance to the future: environment and healthy habits", carried out through three years by CEIP la Biesca (la Magdalena, León, Spain) in collaboration with other three European schools:  Prof. 4 OU John Atanasov (Sofia, Bulgaria), Instituto Comprensivo lentini (Lauria, Italy), Kindergarten of Karyas (Karyas, Greece) y Primary School Nipiagogeio Karyas (Karyas, Greece).Click on the link and on the section "pages" to see all the activities.
Click on the link on the section pages to see all activities.

“Funded by the European Union – NextGenerationEU. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or European Commission. Neither the European Union nor the European Commission can be held responsible for them.”